Jumaat, 5 Disember 2008

lupa nak tuleh~~

0wh..ya2..
lupa nak tuleh smlm..
neway, sh0w nt0k persidangan pengetua berlangs0ng smlm..

s0.. as usual.. siap2..
pakai all black.. besh tr0k.. setai2..
then, pi la sultanah bahiyyah..

tgk2, depa tukaq atur cara..
sh0w dlu, baru upacara len..
aku p0n ketaq arh.. smpy2, dah kena stand by tpi stage..
x penah lagi dlm sej aku nyanyi, smpy2, tr0ih nyanyi..

s0..nt0k dptkan smgt..
aku call arh 0rg.. mlgnya, dya x angkat..(x pa la)
s0..sh0w mula..
fazley p0n nek stage..
ffuhh.. gempak s0ra dya..
dya dgn lantangnya nyanyi lagu hrapan..
aku tergamam w0h..(tp ketaq lbih lagi) haha.. XD

tgk2, dya abeh daa..
s0..it's my turn..
aku p0n nek stage..
dan mula nyanyi..
lagu lama.. (as USUAL)
CLOSE TO U~~

after dat, mus nek plak..
dya nyanyi lagu.. urm..
haa...mencintaimu..
wah..mendayu2 gituh.. ;p

then, encik fazley a.k.a abg p0smen yg abes HOT skrg ney,
haha..nek plak..
nak tau nyanyi lagu pa??
mungkir bahagia..
sedap tr0k..
suma tgh sy0k2 enj0y,, TETIBA!!!!!
lagu berhenti sekerat..
suma terkejut.. tp, abe p0smen kita..
dya rlex je.. abeskan k0rus sket tanpa muzik..
s0..abes2..

pehtue, my turn blek..
kali nie, ketaq arh..
d0k d0a laa.. (YA ALLAH... JGNLA BAGI LAGU SKERAT JLN)
aku p0n nek stage.. jeng3..
nyanyi la lagu hanya di mata..
s0.. smpy la kat k0rus first..
tetiba, muzik st0p!!
wat de FISHHHH.....
s0, aku abeskan k0rus sket..
then, tund0k.. ch0w tr0n.. haha..

pehtue, mus nek lak..
tgk2, 0key ja dya nyanyi..
abes satu lagu..
x ka saket ati? haha.. x pa2..

abe p0smen nek plak..
hangatkan stage ngan lagu mahakarya chenta..
mantap2!!!

lastly, me n mus nek..
berduet gituh..
dgn lagu~~~~


BILA..LARUT MLAM!! haha..
enj0y gak..
time nie, suma pengetua st0p makan..
lagu zaman depa la katakan.. hehe..
pehtue, abes sh0w..

s0..b4, we head back h0me..
dpat la mkan jap..
sedap gak arh.. then, bergamaq2 sat..
tp.. gamaq ada kat mus.. d0k tunggu ney.. haha.. XD

then.. yg x bley blah..
geng2 katerer..
km dua jalan la nak pi kat keta..
ada mamat ney kata..
"nak gamaq ley?"
km dua wat blur ja..
dah nak blek kan..s0, jln arh..
b0ley plak si katerer nie mrah..
"cehh..kedekut! nyanyi kat dewan wawasan..bla.bla.bla."
pehtue, x dgq dah pa dya kata.. haha..
pa m0tif dya d0k mrah2 ntah..
neway, dat was my day..

p/s LAGU KTAORG STOP COZ ORG YG HANDLE MUZIK TERJATUHKAN REMOTE..
WAKAKA... XD

2 ulasan:

cescshafaix berkata...

cece~ dia nynyi~ bhahaha!

ajin omaq berkata...

lerh.. aku d0k bajet kumen paa..
x pa2.. sab0 ja arh..